ارشیاارشیا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

ارشیا وآنوشا......زندگی ما

مدرسسسه

1391/6/30 0:51
نویسنده : مامان وبابا
200 بازدید
اشتراک گذاری

...........پسر گلم ا مسال به امید خدا اولین سال تحصیلی را شروع کردی .امیدوارم همیشه موفق و سر بلند باشی وبه جایی که دوست داری برسی ایشاللهههههههههههه.........

امروز روز جشن شکوفه ها بود .........ارشیا جونم تو خوشحال بودی ومن پر از استرس .تا صبح که میخواستی بریم برای مدرسه ات من خواب به چشمام نبود ...بی دلیل استرس داشتم از زیر قران ردت کردم وبرات ارزوی موفقیت کردم گلم.........خدایا خودتتتتتتتتتتتتتتتتتت نگهدار ارشیا من باش ودر ثانیه به ثانیه زندگی اش همراه وپشتیبانش باش....... ........................................................................................وای چقدر مادر بودن سخته فقط یه مادر می دونه حال امروز من واسترس هام را درک کنه........خدا جونم شکرت  قلب...............................راستی لباس فرم مدرسه ات هم ابی هستش البته امروز اماده نبود و اجازه داشتی با لباس دیگه ای بری البته فقط امروز .ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ساجده
30 شهریور 91 0:46
مبارک باشه اولین سال تحصیلی
به وبلاگ پسر منم بیاید خوشخال میشم متین تو جشنواره سها شرکت کرده که تا جمعه مهلت داره اگر به وبلاگش بیاید و بهش رای بدید ممنون میشم


ممنون گلم .......حتما عزیزم بووووووووووس
مامان علي خوشتيپ
30 شهریور 91 1:46
واي مامان ارشيا من دركت ميكنم.ولي همين استرساشم قشنگه تووبمون به ارشيا جون تبريك گفتيم موفق باشي ارشيا جونم اميدوارم مايه ي افتخار مامان و بابات بشي
مامان علي خوشتيپ
30 شهریور 91 2:01
راستي ارشيا جون كدوم مدرسه ثبت نام كردي؟